آهنگ جدید دویار به نام «خیالت تخت»

منوی اصلی


نویسندگان


آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

پرواز


لوگوی دوستان



آهنگ جدید دویار به نام «خیالت تخت»

پنج شنبه 25 آبان 1402

متن آهنگ دویار خیالت تخت

بالاخره یه روز میرسه که دستاتو میگیرمو میشی مال خودم

بالاخره یه روز میرسه که هرجا برم بشونمت کنار خودم

یه شبایی میرسه که فقط منو توییم دوتایی چشم تو چشم هم

من به هیچکسی غیرتو تو به هیچکسی غیر من حتی نگاه نکنیMusicdel | موزیکدل

دست از پا خطا نکنی

خیالت تخت

تو یکیو داری که همیشه بهت حواسش هست

تو یکیو داری که مثل سایه کنارت هست

خیالت تخت

من اونقدر تورو دوست دارمت که بدون شب بخیر تو خوابم نمیبره ها

میشه خوشگل تر نشی اینجوری پیش بری یهو دیدی قلبم نمیزنه ها

مقایسه نمیشی با هر احدی خوبه که منو بلدی خوبه که به هم بودیم

منو چشمای خوشگل تو یعنی یه ویوی ابدی

خیالت تخت

تو یکیو داری که همیشه بهت حواسش هست

تو یکیو داری که مثل سایه کنارت هست

خیالت تخت

 

 آهنگ جدید دویار به نام «خیالت تخت»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط parvaz289 در ساعت 3:21



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید


مطالب پیشین

آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «جواهر»
آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «تو اومدی منو دلتنگم کنی و منو دلگرمم کنی و»
انواع ابزار دقیق
آهنگ جدید افشین آذری به نام «دلی اولدو گتدی»
معایب جاروبرقی بدون کیسه چیست؟
آهنگ اما دلم برات تنگ میشه نشد بمونم پیشت
آموزش فن بیان
آهنگ جدید دویار به نام «خیالت تخت»
متن آهنگ عاشقانه فرزاد فرزین (وقتی یاد تو میوفتم)
آهنگ جدید محسن یگانه به نام «گذشتم از جلوی چشمام»
اهنگ جدید سینا پارسیان به نام «دیوار کج»
بیوگرافی هلیا امامی بازیگر و همسرش + اینستاگرام
آهنگ جدید اشوان به نام یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
آهنگ جدید زانیار خسروی به نام همیشه سهمم از انتظار یه بغض ترک خورده و خیسه
آهنگ جدید ماکان بند به نام «قصه من»
تیراندازی در رجایی شهر کرج/ عاملان تیراندازی فرار کردند
«جمعه سیاه» ۱۷ هزار ایرانی را راهی ترکیه کرد




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by parrvaz